tipy na literaturu

Tomas Ganaj t.ganaj na sh.cvut.cz
Neděle Leden 27 21:52:15 CET 2002

2. aktualizovane vydani knihy LDP v cestine naleznete primo na strankach
computer press.

http://www.cpress.cz/knihy/LDP2/

Nicmene bych doporucoval cist i anglicky psane manualy, pokryvaji totiz
dost casto i dalsi problematiku, ktera zatim nebyla prelozena.

Hledat, hledat, hledat...tri stejna slova a jeden a tentyz vyznam :-)