Re: modul, options, alias, sitovka, io, irq, -> modules.conf RH7,1-7,2 pomoc prosím

Ing. Josef Zacek zacek na aq-test.cz
Pondělí Červenec 1 08:20:56 CEST 2002

Zdravm taktez,
add 2)
pred nedavnem jsem se s podobnou problematikou pomerne uspesne popral. Mel jsem 3Com
sitovky: 2x PCI, 1x ISA. Velmi zjednodusene lze rici, ze system jim (v zavislosti na PCI, ISA)
prirazuje ethX automaticky podle slotu. Pokud tedy potrebujete konkretni kartu na konkretnim
ethX, pak ji nezbyva nez prehodit do vyssiho nebo nizsiho slotu. Uprimne receno, nac je
prehazovat. Závislé nastaveni jako napr. IP lze prece libovolne "namapovat" na jakékoli ethX.
Vice viz prislusne HOWTO (networking, ethernet,...).

Josef Zacek

---

Daląí informace o konferenci Redhat-cz