modul, options, alias, sitovka, io, irq, -> modules.conf RH7,1-7,2 pomoc prosím

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 2 01:29:59 CEST 2002

hm zajmavé tyak to mě to přiřazuje název podle hardwerový adresy sítovky....
takľe mám smúlu
proč jsem to chtěů řeąit a řeąil protoľe jsem chtěl udělat tohle eth0-3con
eth1-ne eth2-3com a to dost dobře nejde..
Zdenek Havrlik

"Ing. Josef Zacek" <zacek na aq-test.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:3D2010E8.26976.69A8AF na localhost...

Daląí informace o konferenci Redhat-cz