Boot a nedostatek mista na disku

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Červenec 18 08:08:08 CEST 2002

On Wed, 17 Jul 2002 23:47:21 +0200, you wrote:

>jasne. v lilu zadaj: linux 3
>(to by ta malo bootovat v textaku.)
>alebo si to zmen v initrd parameter z 5 na 3.
>btw, mas to popisane aj v tej instalacnej
>prirucke..takze hladaj.

Pokud je nedostatek mista na disku, tak asi neprihlaseni do X moc
nepomuze. Ale uzivatel root ma defaultne rezervovane urcite misto na
filesystemu pro takoveto pripady. Pokud se vam tedy nepodari prihlasit
jako normalni uzivatel, zkuste se prihlasit jako root.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15