Boot a nedostatek mista na disku

Dušan Hokův dusan na mirc.cz
Čtvrtek Červenec 18 09:30:50 CEST 2002

Rampas, Tomáš wrote:

> Nedari se mi nabootovat do linuxu (RH 7.3) z duvodu nedostatecneho mista
> na pevnem disku. Respektive boot sekvence probehne v poradku, ale jelikoz
> defaultne startuji do X, nemohu se prihlasit.
> Lze toto nejak obejit? Nebo lze nejak behem bootovani obejit (vypnout )
> spousteni X?
>
> Diky T.

Prepni se do txt konzole, a pomaz nepotrebny veci na disku. Pak restartni
xka, nejlepe killall x. Me se stavalo, ze diky nedostatku mista na disku
nechteli nastartovat vubec a hlasili chyby nacteni fontu. Uklid na hdd
pomohl a zvetseni linuxovy partisny jeste lip. :-)
--

Dušan Hokův
dusan na mirc.cz