modul, options, alias, sitovka, io, irq, -> modules.conf RH7,1-7,2 pomoc prosím

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Neděle Červen 30 15:05:30 CEST 2002

Zdravim

Mám následující dva problémy

1) jak do modules.conf napíšu aby se mi nahrál modul třeba      ip_nat_ftp
??  koukal jsem do manuálu a moc jsem to asi nepochpil, napsat     install
ip_nat_ftp     nestačí nic to neudělá.

2) dvě sítovky 3com509 nastavene na jumperly  12,0x240    a  11,0x230
když do modules konf napíšu     alias eth0 3c509    tak se mi zinicializujou
obě sítovky modul si nějak sám najde jejich přerušení a adresy a přiřadí jim
eth0 a eth1
Problém chci sám určit která byde eth0  a eth1
zkoušel jsem snad fšechno   třeba:

alias eth0 3c509
options eth0 io=0x230 irq=11
alias eth1 3c509
options eth1 io0x240 irq=12

zkoušel jsem to v ruznych kombinacích se závorkama bez závorek s čárkana bez
a nic, vždycky mi to napíše že to moje neni a udělá si to podle sebe.

děkuji za veškeré návrhy, podněty atd.
prosím nebyjte mě za to že třeba pro někoho tak jednoducho věc nevim. stane
se..

Mnohokrát děkuji Zdenek Havrlik