problemy po kombajnovani kernelu

ing. M.Truban truban na za.psg.sk
Pátek Červen 28 16:25:10 CEST 2002

bry den,

mam mensie problemy po skombajnovani noveho kernelu.
(2.4.18). Predtym som bezal na originalnom kerneli
z distra mandrake 8.0. (neviem presne cislo).
novy kernel som potreboval, kvoli driveru na modem.
tak som si ho skombajnoval. (nebola to moja prva skusenost).
asi polhodinku-hodinku som ho konfiguroval.
a potom rozbehal. vsetko fici v pohode. az nato, ze sa mi
zda ze ma problemy s modulmi alebo nieco podobne.

proste nejde mi zvukovka a ani sietovka.
aj ked som pri konfiguracii nastavil, aby sa mi prislusne
moduly skompilovali.

pri identifikacii mi vypisuje, ze can´t locate modprobe.
ale zasa niektore moduly mi funguju.

neviete v com moze byt problem ? eth0 nenajde uz pri bootovani.
a ked spustam sndconfig na konf. zvukovky, pise ze nemam modularne
jadro, lebo nemoze najst soundmodul...o alebo nieco podobne.

fakt trochu tomu nechapem. na starom kerneli to ficalo.
aj na tych, co som kombajnoval predtym. proste zda sa mi,
ze to je nastavene dobre, ale nefunguje to.

--
zatim. m.truban.