Disk s FAT 32 - nechapem

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Červen 30 22:38:52 CEST 2002

Dne ne 30. červen 2002 22:02 jste napsal(a):
> [...]

1. zedituj napr. v mc /etc/fstab, napr. takto:
pridej do fstab radek:
/dev/hda1      mnt/diskc     vfat     noauto (nebo chces-li ten windowsi disk
mountovat automaticky,dej misto noauto radeji defaults nebo
auto),umask=0,noexec 0 0
2. v /mnt vytvor jeste adresar diskc
3. disk jako root primountujes prikazem: mount /mnt/diskc
a mas disk s wokny primountovan, tedy viditelny v mc(napr.) a pak s nim muzes
prscovat vcetne zapisu, kopirovani dat a podobne, jako bys byl ve windows.

Prddpkladam, ze wokenni disk mas jako C, tedy /dev/hda( primary master), ten
disk pro linux mas jako /dev/hdc( secondary master). To je ale naprosto
jedno, jen by to nebylo jedno, kdybys mel disk s wokny jinak nez jako primary
master=/dev/hda

--
Daktari
Debian Linux