Nejede PHP. Proc mnohe weby nepouzivaji domeny bez predpony

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Březen 14 14:56:49 CET 2002

Omlouvam se, ale tezce nechapu vas komentar. Jde snad stav, kdy se neprekladaji PHP scripty, prestoze apache bezi, specifikovat nejak konkretneji nez slovem, ze proste php nebezi?
Psal jsem, ze php mam nainstalovano rovnou pri instalaci RH 7.0 a soubor php.ini je v /etc.
*****
Co se tyce domen, vim, ze domen mohu mit na svem pocitaci habadej a taky mam.
Ma otazka byla ale nepochopena, protoze ja se ptal na neco jineho.
Ptal jsem se, proc spousta webu nema nadefinovanu adresu i bez www.
To, ze mam nadefinovano napriklad "www.seznam.cz" a zaroven "seznam.cz" mi nohy nezlame. Proc nemuze napriklad www.php.cz mit nadefinovano jako CNAME i php.cz ??

Zajdlik

---