Nejede PHP. Proc mnohe weby nepouzivaji domeny bez predpony "www."?

Peter FODREK automation na vuz.sk
Pátek Březen 15 08:22:36 CET 2002

Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz> napísal v
správe:20020314123139.A10527 na mrakoplas.phil.muni.cz...

domene prezdivky "www.", takze mohu mit jak domenu "domena.cz", tak
"www.domena.cz"
> Otázka je špatná. Měl byste se ptát, proč některé weby vůbec
> používají jako své jméno pouze jméno domény. Představte si, že ne každý má
> tu doménu jenom k webu, někdo těch webů zase může mít víc.

 www nie je domena ale meno pocitaca... A v kazdej domene musi byt aspon
jeden (podla normy dva DNS server-e)
ak je len jeden mozno domenu povazovat za pocitac, ak je vsak v domene viac
ako jeden pocitac tak uz meno musi byt uvedene...

S pozdravom

Peto