Problem s kodovanim cestiny pri editaci kodu

Michal Mlynář info na mlynarm.com
Pondělí Květen 6 10:51:06 CEST 2002

Ja pro praci na www strankach pouzivam  Vim na Linuxu, a zakaznik  pouziva
FrontPage. No a tady mi nastava problem s kodovanim, pokud
ja neco udelam, tak to mam v iso-8859-2, toto prekoduju pomoci cstocs na
cp-1250 a nahraju na server. Pokud do toho zakaznik nehrabne,
tak je vse v pohode a zpetne prokodovani z 1250 na 8859-2 je bezproblemove.
Ale pokud na tom udela zakaznik nejake upravy a ja si pak stahnu onu
upravenou
verzi a prekoduju ji na 8859-2 tak se mi v kodu zobrazi misto cestiny
nesmyslne znaky:(.

A tak se ptam, zda mate taky takove problemy a jak je resite.
Diky

M.