Problem s kodovanim cestiny pri editaci kodu

CyBorg cybgate na seznam.cz
Úterý Květen 7 00:26:27 CEST 2002

Otázky:

Jaké jsou mime hlavičky?
Jakou verzi FP používá?

Já osobně všechny stránky kóduji v iso-8859-2 a nemám problémy. FP2000 a
FPXP to podporují nativně, jen je potřeba nastavit v HTML kódu správné mime
hlavičky  např. pro XHTML:

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-2"?>

Ta poslední tam taky musí být, protože MSIE6 má nějaký bug a špatně
rozeznává v XHTML češtiny...

    CyBorg

news:ab5g83$9v9$1 na server4.gts.cz...