problem s S3 Sonicvibes v RH 8.0

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Neděle Říjen 13 21:22:04 CEST 2002

>Zdravim vsechny,
Dobrý vecer,

>nainstaloval jsem RH 8.0 a bohuzel mi nejde
>zvukovka(S3 Sonicvibes), sice ji sndconfig
>rozpozna ale kdyz pak chci prehrat mp3 soubory
>at uz v xmms nebo mpg123 tak se nic neprehraje.
>Nevim kde je chyba.
>Muze mi nekdo pomoct?

Vasí zvukovku sice neznám, ale uz jste jí provozoval pod linuxem a pokud
ano bez dodatecných ovladacu? Pokud ano tak me napada pouze nastavení
hlasitosti - coz by se projevilo tím ze napr. xmms by se tváril ze
prehrává, ale nic by nebylo slyset coz by Vás samozrejme napadlo. Pokud ne
zkuste se podívat na projekt alsa-sound. S pozdravem RT