problem s S3 Sonicvibes v RH 8.0

IQ8 novakl na mk.cvut.cz
Středa Říjen 16 14:34:08 CEST 2002

Ahoj
myslim ze toto neni problem zvukove karty ale kodeku.
Zkuste prehrat obycejny *.wav a ten by mnel jit. Potom
si odnekud stahnete balicky s mp3 kodeky a nainstalujte
a mnelo by to byt v poradku. Vice o tom psali na
www.root.cz
S pozdravem

--
IQ8

ICQ  57478395
mail   novakl na mk.cvut.cz
            iq8 na quick.cz

<trnkar1.ete na mail.cez.cz> píše v diskusním příspěvku
news:OF1F145912.E15CD68C-ONC1256C51.0069F9B4 na cez.cz...