Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Úterý Říjen 22 12:34:32 CEST 2002

On Tue, 22 Oct 2002, Michal Vymazal wrote:

> Zdravim vsechny
> Se zajmem jsem si precetl vyjadreni na severu Linux na CD
> http://qwert.cz/linux/cd/index.html
> ohledne faktu, ze nebudou dale distribuovat Linux Red Hat (mozna se jedna o
> nedorozumeni a casem se to vysvetli - nevim), ale spolu se zmenami v RH
> distribuci toho zacinam mit nejak dost. Muzete nekdo poradit jak a na koho
> v RH vznaset dotazy a kde vyvolat diskusi? Postoj RH se mi nejak nelibi
> (treba jim krivdim) a rad bych mel jasno driv, nez bude pozde.
> Samozrejme - resenim je migrovat treba na Mandrake nebo Debian (maji v CR
> [...]

Problem je s logy a nazvem Red Hat, ktere jsou kryty licneci a RH nema
zajem, aby nekdo vydaval za Red Hat neco, co nepochazi primo od nich (tj.
nemaji kontrolu nad kvalitou a obsahem). Maji definovano neco jako 'legal
use'.

Pokud by Linux na CD prodavali CD, nesmeli by je oznacovat jako Red Hat
Linux, coz ostatne bylo diskutovano jiz pred vice jak rokem.

http://www.redhat.com/legal/legal_statement.html

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz