RPM frontend v RH 8.0

Úterý Říjen 22 12:50:11 CEST 2002

On Tue, 22 Oct 2002, Michal Vymazal wrote:

> Zdravim vsechny
> Tak z RH mi napsali, ze moje hlaska o chybe je
> *** This bug has been marked as a duplicate of 76390 ***
>
> No, a bug 76380 je toto:
> kpackage is obsolete in 8.0. Please use redhat-config-packages
>
> Status CLOSED, dobry ne? :-(
>
> Pripojil jsem tento komentar:
> Well, this is a very bad idea. Wery much people needs kpackage, because
> it shows dependencies, numbers of versions etc. Why is obsolete? It is
> not possible to leave kpackage and redhat-config-packages at the same
> [...]

To spise dosahnout toho, aby do Kpackage dopsal nekdo to, co v nem chybi.
RPM je v 8.0 novejsi a napriklad jinak zachazi s digitalnimi podpisy.

Pochybuju, ze nekdo z RH dostane za ukol doprogramovat neco do KDE.

Jejich zamereni je na Glibc, jadro a dalsi zakladni komponenty. Na vic
nemaji prostredky (BTW: koupil jste si tu distribuci? Pokud ne, tak spise
napiste to prislusne rozsireni do KDE a tim dosahnete sveho cile dokonce
lepe).

Pokud si myslite, ze by RH mel delat i dalsi veci, bylo by nutne bud
ziskat investory a uvrhnout firmu do cervenych cisel nebo by museli
prestat delat nektere veci, ktere v soucasne dobe delaji. Take je potreba
si uvedomit, ze prijmy z distribuce jsou minoritni v porovnani se zbytkem.
Majoritu maji enterprise reseni, cili RH se spravne bude zamerovat na
enterprise reseni (tj. jadro, glibc apod).

Take nerozumim tomu, proc je redhat-config-packages nepouzitelny. Nebo
jste u nej zalozil z tohoto duvodu nejaky zaznam?

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz