RPM frontend v RH 8.0

Úterý Říjen 22 14:52:23 CEST 2002

Milan Kerslager píše:
> To spise dosahnout toho, aby do Kpackage dopsal nekdo to, co v nem chybi.
> RPM je v 8.0 novejsi a napriklad jinak zachazi s digitalnimi podpisy.
>
> Pochybuju, ze nekdo z RH dostane za ukol doprogramovat neco do KDE.
	RH byl vždycky spíš na gnome, tak možná gnorpm bude předěláno
rychleji.

> Pokud si myslite, ze by RH mel delat i dalsi veci, bylo by nutne bud
> ziskat investory a uvrhnout firmu do cervenych cisel nebo by museli
...asi spíš černých čísel?
> prestat delat nektere veci, ktere v soucasne dobe delaji. Take je potreba
> si uvedomit, ze prijmy z distribuce jsou minoritni v porovnani se zbytkem.
> Majoritu maji enterprise reseni, cili RH se spravne bude zamerovat na
> enterprise reseni (tj. jadro, glibc apod).
	Nebo si to udělat sám.

> Take nerozumim tomu, proc je redhat-config-packages nepouzitelny. Nebo
> jste u nej zalozil z tohoto duvodu nejaky zaznam?
	Rozhraní je výrazně chudší. Třeba pro sledování závislostí (a taky
rychlý obsah balíčku, shromáždění o instalovaných, neinstalovaných,
aktualizovaných balíčcích na jednom místě atd.) bylo kpackage dost dobré (až
nenahraditelné, jak se ukazuje) a taky mi dost chybí, ale takový je život,
kdo chce, může s tím něco udělat, ale na bugreport to není.
A vzhledem ke stáří všech redhat-config-* se dá čekat nějaký vývoj i u
těchto nástrojů.