RPM frontend v RH 8.0 Vyreseno

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Říjen 22 21:04:52 CEST 2002

Lubos Lunak wrote:

>  Tyhle RPM jsou delane take RedHatem, staci se podivat do src.rpm nebo rpm
> -qpi.

Uz jsem to vyresil, beha jak gnorpm, tak kpackage.
Den je kraaasnyyy :-)

A ted k veci. Napred gnorpm.
Pouzijte balicek z RH 7.3, tedy
1)  rpm -ivh gnorpm-0.96-14.i386.rpm
Fik, fik a mame funkcni gnorpm.

Kpackage je ponekud spletitejsi.
2) Stahl jsem si zdrojaky z
ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.0.4/RedHat/8.0/i386/
konkretne kdeadmin-3.0.4.tar.bz2
a zkusil prelozit, ale skoncil jsem na chybe s nejakym include od X11
souboru. (Necekali jste, ze se to povede, ze ne? :-)

Tak jinak:
3) Stahnul jsem si balicek pro RH 7.3
kdeadmin-3.0.4-0.73.1.i386.rpm
4) vzal hezky mc (Midnight Commander) - nezapomente rpm balicku shodit
executable atribut, pokud jej ma nastaveny.
5) Milym mc pekne nahledneme do balicku (nezapomente mrknout do VSECH
adresaru!) a veskere soubory ohledne kpackage pekne "vypreparujeme"
(rozumejte - nakopirujeme) do adresaru odpovidajicich adresarum v balicku.
6) kpackage z konzole nenaskoci - hlasi chybu s knihovnou, ktera je zavisla
na gcc 2.96 nebo co
7) Z prostredi KDE nabehne kpackage jak z praku :-)
8) Nebudu firme Red Hat nic uctovat, nicmene tento navod si, doufam, prelozi
sami...

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz