Nefunkcni klavesnice

Marek Janouch mjanouch na atlas.cz
Úterý Duben 15 18:47:45 CEST 2003

Mam nainstalovany Linux RedHat 6.2 spolecne s Win98, jako zavadec
pouzivam LILO. Ted jsem instaloval v Linuxu pomoci rpm baliku PHP, MySQL
a Apache server. Ovsem kdyz jsem potom znovu nabootoval RedHat a pri
loginu se chtel prihlasit, nefungovala mi klavesnice... vubec. Musel
jsem pouzit tvrdy restart a nechat spustit Windows, ty si pak hledaly
vstupni zarizeni... a navic mys pak stejne nefungovala. Takze musel
prijit dalsi restart. Pak bylo ve Windows vse OK. Jeste pred spustenim
zavadece LILO se objevily tyto napisy:
Updating ESCD ... Succes
Verifing DMI Pool Data ....... Updating Succes.
Ted uz bylo vse v poradku. Ve Windows i Linuxu. Ovsem pri dalsim startu
do RedHat se to vicemene opakovalo. Tzn. jakoby byly vyresetovany udaje
o mysi a klavesnici - vstupnich zarizenich uz treba v BIOSu (to je
polemika - nevim o co jde, proto pisu sem). Vzdycky jsem pak musel aspon
dvakrat restartovat aby vse chodilo. Predtim mi tohle vubec nedelalo,
nevim jestli to ma neco spolecneho s vyse uvedenymi programy.

Diky.

Marek Janouch