Nefunkcni klavesnice

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Duben 15 22:35:42 CEST 2003

Dne út 15. dubna 2003 18:47 jste napsal(a):
> Mam nainstalovany Linux RedHat 6.2 spolecne s Win98, jako zavadec
> pouzivam LILO. Ted jsem instaloval v Linuxu pomoci rpm baliku PHP, MySQL
> a Apache server. Ovsem kdyz jsem potom znovu nabootoval RedHat a pri
> loginu se chtel prihlasit, nefungovala mi klavesnice... vubec. Musel
> jsem pouzit tvrdy restart a nechat spustit Windows, ty si pak hledaly
> vstupni zarizeni... a navic mys pak stejne nefungovala. Takze musel
> prijit dalsi restart. Pak bylo ve Windows vse OK. Jeste pred spustenim
> zavadece LILO se objevily tyto napisy:
> Updating ESCD ... Succes
> [...]

Podle mě to s linuxem nemá nic co dělat, obzvláště s těmi uvedenými programy.
Problém hledejte v HW.

Takže nepřestavil jste něco v biosu, hlavně položky kolem acpi,pnp
proskoumejte bios.
Není slabá baterka, špatný kontakt, uvolněná nějaká propojka na MB, je čip s
BIOSEM řádně v objímce atd...

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |