Prosim pomoc.

Čtvrtek Leden 9 21:19:06 CET 2003

On Thu, Jan 09, 2003 at 08:34:56PM +0100, Filip wrote:
> Mam GeForce 4 DDR a pri instalaci Linuxu red-hat 7.1 mi dava k vzberu pouze
> GeForce 2,kterazto mi pak stejne nefunguje.Funguji mi jine ovladace,ale bezi
> mi jen cast obrazovky v malem rozliseni.Prosim poradte mi co mam delat.

Zkusit novejsi verzi distribuce, kde bude novejsi XFree, ktere tuto
kartu (mozna) bude jiz podporovat. Seznam podporovanych karet najdete na
xfree86.org a prislusne verze XFree si najdete na mirrorech:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/8.0/en/os/i386/RedHat/RPMS

                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/