Prosim pomoc.

Pátek Leden 10 09:06:30 CET 2003

Milan Kerslager píše:

> Zkusit novejsi verzi distribuce, kde bude novejsi XFree, ktere tuto
> kartu (mozna) bude jiz podporovat. Seznam podporovanych karet najdete na
> xfree86.org a prislusne verze XFree si najdete na mirrorech:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/8.0/en/os/i386/RedHat/RPMS
	Tak jednoduche to není, ani v RH 8.0 (XFree86 4.2) není karta ještě
podporovaná. Musíte si stáhnout binární ovladač od nvidie a řídit se
instrukcemi tam uvedenými. Pak žádné problémy nejsou. Zrovna okolo této
karty bylo popsáno mnoho elektronů, zalistujte v archívu konference.
Dávat na počítač s půl roku starou grafikou distribuci starou 2 roky ale
fakt moc rozumné nebude.