ceska klavesnice v RH7.3

Dagmar Adamova adamova na ujf.cas.cz
Pátek Leden 17 13:08:42 CET 2003

> vemi jednoducho, treba ist v grafickom prostredi do Ovladacieho centra (tak
> nejak sa to vola) nasj tam moznost klavesnica, potom zaskrtnut moznost
> prepinania klaves a vybrat si slovensku klavesnicu.

Jak jsem vyrozumela z ruznych jinych rad, toto je mozne, mate-li
KDE, coz neni muj pripad. V Settings -> Peripherals -> Keyboard
nabidku na prepinani verzi klavesnice nemam. Nicmene predpokladam, ze tato
nabidka v Settings stejne jenom kopiruje udaje z XF86Config (?).

D.A.

Dagmar Adamova
adamova na ujf.cas.cz
Dagmar.Adamova na cern.ch