vymena monitoru v RH7 - a RH nenaskoci ....

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Sobota Leden 18 11:59:01 CET 2003

>Prijemny den prajem
Ahoj

>Zmenil som monitor v PC s nainstalovanym Cesky  RH7.3. No ak sa RedHad
>spusti tak zacne monitor preblikavat, nestihnem napisat ani root a heslo
>lebo to zacne obraz sekat, prepnem na dalsie okno po 2s zas... Existuje
>vlastne nudzovy rezim ? Stary monitor uz nemam..
Pokud pouzivas jako zavadec LILO tak staci zadat do prikazove radky 'linux
3'. Pokud mas nastaveny u LILA graficky rezim prepni se pomoci Ctrl+C
(doufam, je to napsano v dolnim levem rohu) do promtu lila a opet zadej
'linux 3' to nastartuje linux bey grafickeho prostredi, kde se pak
prihlasis jako root a opravis configuraci monitoru, nebo spustis nejaky
programek na konfiguraci X, treba Xconfigurator.
S pozdravem RT