vymena monitoru v RH7 - a RH nenaskoci ....

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Sobota Leden 18 12:35:53 CET 2003

Dne so 18. leden 2003 11:52 jste napsal(a):

>Kde se to seká ? V textové konzoli ? Používáš framebufer ?
>Textové mody by měl zobrazit každý monitor takže přepnout se do textové
>konzole a nespouštet X ka. A potom upravit konfigurační soubor Xek.

Jestli jsem tazatele dobre pochopil, tak se linux pokousi spustit X-ka,
takovym
zpusobem, ze neni mozne se prepnout do textoveho rezimu. Parkrat jsem to uz
zazil, rychle problikava monitor, textova konsole je sice videt, ale tak na
1 vterinu. Po priblizne 10 minutach se mi na ni podarilo prihlasit, ale
prepnout se ciste do textove konsole nikdy. Po prihlaseni stacilo zadat
'linux 3' a configurace X. Zapeklita situace pokud clovek nevi jak spustit
linux v textovem nebo rescue rezimu. RT