vymena monitoru v RH7 - a RH nenaskoci ....

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 18 12:56:39 CET 2003

Dne so 18. leden 2003 12:43 jste napsal(a):
> Seka to ked ide do X, no X mi naskakuje ako prve, no skusim cez linux z cd
> v rescue.

Takže nestačí po tom co to začne cukat a vše se spustí zmáčknout ctrl+alt+F1 a
jste v textové konzoli a pokud nepoužívá framebufer tak by to mělo chodit,
nebo zadat jádru parametr pro start v jednouživatelském režimu pokud
používáte lilo ctrl+x pro řádek a potom tam zadat něco takového
"linux init s" nebo "linux init 3"

PS Teď nevim zda za init má být "="
"linux init=s" nebo "linux init=3"

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |