vymena monitoru v RH7 - a RH nenaskoci ....

Sobota Leden 18 20:43:28 CET 2003

On Sat, Jan 18, 2003 at 11:52:28AM +0100, juro... wrote:
> Prijemny den prajem
> Zmenil som monitor v PC s nainstalovanym Cesky  RH7.3. No ak sa RedHad
> spusti tak zacne monitor preblikavat, nestihnem napisat ani root a heslo
> lebo to zacne obraz sekat, prepnem na dalsie okno po 2s zas... Existuje
> vlastne nudzovy rezim ? Stary monitor uz nemam..

To znamena, ze X server po spusteni chcipne a pak je znovu spusten.
Ovsem to asi nebude monitorem, protoze X server takhle blbne v pripade,
ze se zmani graficka karta nebo treba mnozstvi sdilene pameti (pokud je
v konfiguraku napsano vetsi mnozstvi natvrdo).

Kdyby to bylo monitorem, byl by videt rozlozeny obraz nebo by monitor
zhasnul (chranil by se pred prilis vysokou obnovovaci frekvenci).

                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/