Háèky a èárky pod Linuxem

Jan Švec svecj na fzu.cz
Úterý Květen 27 15:22:58 CEST 2003

On Út, 2003-05-27 at 09:38, gosh na atlas.cz wrote:
> Dobry den mìl bych dotaz máte nìkdo zku¹enosti jak nastavit Linux RedHat
> 8.0
> tak, aby správnì zobrazoval a pracoval s èeskou diakritikou, jde mi o
> názvy
> adresáøù a souborù.   Aby èeská_¹kola.txt bylo vidìt jako
> èeská_¹koly.txt a
> ne jako *.txt.

A tohle ma nekdo precist ? :) Redhat 8 zobrazuje diakritiku spravne, nebot
pracuje defaultne v UTF8. Pokud mate ty soubory umistene na nejake partition
existujici pred instalaci RH8 (napriklad na nejake Windowsove partition), musite
v /etc/fstab specifikovat v jakem kodovani ty nazvy soboru jsou (man mount)

--
Jan Svec