Skromny dotaz

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Srpen 20 17:54:37 CEST 1998

>Dobry den
>
>Ne zebych neumel anglicky ovsem nejsem v teto reci z cela zbehly takze
mi
>anglicke navody rikaji vzdy vse jen na polovic.
>A tak se zeptam tedy vas :-)
>Jestli tomu dobre rozumim tak hlavicka X-Envelope-To: pochazi budto z
>nejakeho serveru na kterem je konference a posta je posilana na jeden
>vetsinou virtualni server, nebo tato hlavicka muze byt uvedena v poste
>pro virtualni server na kterem je vice uzivatelu a jeden exemplar
dopisu
>byl poslan vice uzivatelum.

Nee. Hlavicka X-Envelope-To neni standardne obsazena v zadne zprave.
Prave proto, ze
neni nikde receno, ze zprava VZDY MUSI obsahovat nejakou polozku, ze
ktere se pozna
komu byla zprava posilana se na finalnim postovnim serveru zavadi
nastaveni, ktere zpusobi, ze do kazde zpravy je PRIDANA nejaka hlavicka
(X-Envelope-To), ktera tuto informaci nese.
Je to jako kdyby listonos roznasel zpravy tak, ze ma kazdy dopis dve
obalky. Ta vnejsi ma na sobe napsanou celou cilovou adresu, ta vnitni
muze ale nemusi. Listonos prijde do domu a precte si z vnejsi obalky
jmeno adresata a vnitrni obalku s dopisem mu hodi do schranky. Pokud
tuto shranku vybira vice lidi, tak kdyz vnitrni obalka nema adresu,
nevedi kdo si ma dopis vzit. Cilem je donutit listonose, aby pred tim
nez tu vnitrni obalku da do schranky na ni napsal. Dopis je pro:... a
doplnil adresu z vnejsi obalky.

>No a ted to hlavni muj dotaz:-))
>Jaky je jeste jiny puvodce teto hlavicky?
>Potreboval bych v ramci sendmailu rozkopirovat kazdemu uzivateli jeden
>exemplar dopisu .. tedy jak to udelat? (staci mi odkaz na neco kde to
napsat do polozky To: (resp CC nebo BCC) v majleru jmena vsech prijemcu,
nebo nastavit v souboru /etc/aliases seznam vsech prijemcu a majlovat na
tento alias, nebo rozjet konferencni software

>maji jiz hotove)
>a pokud mozno rict co vsechno musim udelat za zmeny v sendmail.cf
>jednoducha ilustrace toho co potrebuji
>dopis-->mujsendmail-->dopis(1),dopis(2),...,dopis(n)
>kde dopis(i) je jeden exemplar "dopisu" ktery byl zaslan vice
uzivatelum :-)

>chtel jsem se jeste zeptat
>kdyz mam tedy tyto dva dopisy
>1)
>To: virtual na firma.cz
X-Envelope-To nemuze obsahovat specifikaci vice prijemcu. Nebyla by pak
k nicemu.

Zdravi
D. Toman