Skromny dotaz

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pátek Srpen 21 09:30:33 CEST 1998

> [...]
> (X-Envelope-To), ktera tuto informaci nese.
> Je to jako kdyby listonos roznasel zpravy tak, ze ma kazdy dopis dve
> obalky. Ta vnejsi ma na sobe napsanou celou cilovou adresu, ta vnitni
> muze ale nemusi. Listonos prijde do domu a precte si z vnejsi obalky
> jmeno adresata a vnitrni obalku s dopisem mu hodi do schranky. Pokud
> tuto shranku vybira vice lidi, tak kdyz vnitrni obalka nema adresu,
> nevedi kdo si ma dopis vzit. Cilem je donutit listonose, aby pred tim
> nez tu vnitrni obalku da do schranky na ni napsal. Dopis je pro:... a

Takze jestli jsem to dobre pochopil tak rekneme ze existuji dva druhy
postaku ten lepsi vhazuje obalky vzdys konkretnim urcenim .. zajiste
tomu druhemu je to jedno.

> X-Envelope-To nemuze obsahovat specifikaci vice prijemcu. Nebyla by pak
> k nicemu.

No vyborne davam si dohromady jedna a jedna a vychazi mi, ze tato
hlavicka je vlastne k nicemu, ze je to jen dalsi vymysl aby se spravci
nenudili.
A proc si to myslim? .. No protoze bud je konkretni urceni napsane uz v
polozce To: (teda jestli se nam o to stara ten lepsi postak) a nebo je v
tom neco nesmyslneho co nemusi byt ani existujici adresa. No a v tom to
pripade si myslim ze by ten lepsi postak mohl byt natolik inteligentni ze
by to do te hlavicky To: mohl dosadit.

No ale co z toho plyne pro me ...
mam prichazejici dopis a ja (tedy sendmail) z neho zjistim vsechny komu
patri a rozkopiruju jim to do schranek. Pokud je to adresa virtualnho serveru
pak (jak si myslim a podle toho co jsem si zjistil) v polozce to: bude s
nejvetsi pravdepodobnosti adresa fyzicke schranky virtualniho serveru a
ja jen do dopisu pridam hlavicku X-Envelope-To: a dam doni konkretni
urceni dopisu.
je ma uvaha spravna?
Jestli ano tak si myslim ze jsem pochopil problem a nezbyva uz nic jineho
nez to udelat i prakticky .v tom pripade bych rad kdyby jste mi mohli
rict jak to udelat popripade mi napsat nejakou adresu kde to najdu.

slibuji ze se polepsim a budu se snazit o sendmailu naucit co nejvice
abych vas mohl zatezovat ponekud odbornejsimi dotazy

                                      dekuji za trpelivost

                                            dabel