dotaz - deleni velkych zasilek

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Pátek Srpen 21 08:36:45 CEST 1998

Ahoj vespolek.

Mam dotaz ne primo na sendmail, spise se tyka SMTP resp. MIME.

Obcas mame problem s dorucovanim velkych (MB) dopisu. Je-li spatne spojeni,
sendmail se do vycerpani casoveho limitu znovu a znovu pokousi kolosalni dopis
protlacit, coz samozrejme zatezuje sit i nervy. Resenim je obvykle rozdeleni
dopisu na vice casti - maji vetsi pravdepodobnost doruceni i jako celek.
Potiz je v tom, kdo ma takove deleni a spojovani velkych zasilek delat.
Pokud je mi znamo, v SMTP zadny takovy mechanizmus asi neni. Bohuzel, protoze
MTA by mohli o deleni zasily vyjednavat. Kdysi jsem zahledl neco o MIME typu
partial (nebo tak nejak), coz by bylo to prave, jenze to by pak deleni a
spojovani musel asi delat MUA, ktery ovsem netusi, jestli prijemce tento typ
umi a tak to nemuze delat efektivne. Takze to zbyva na odesilateli
a adresatovi, aby se dohodli a ruko-strko si to udelali mimo postu. Neni to
skoda ? Nevite nekdo o tomto problemu neco vice ?

Diky za pozornost.

M. Vancl