Jeste takovy laicky dotaz

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pátek Srpen 21 10:26:25 CEST 1998

Preji nadherny den a prijemny zbytek leta :-)

Prave jsem uz asi po xte precetl kapitolu o sendmailu ... zacina mi byt
vsechno mnohem jasnejsi ... ale jse pro upresneni a uplne pochopeni adre
se chci zepat na tohle ...
Mam li prepisovaci pravidlo ... chapu jak se to prepise v tom nevidim problem
spis mi jde o to jak a odkud dostane send mail tu adresu.
Tedy asi takhle .. predpokladam ze send mail dostane textovy soubor ..
a ma otazka je ... prepise sendmail vsechny adresy v tomhle dopise? sam
si odpovim ze asi urcite nebude prepisovat adresy v tele dopisu.
Tedy se ptam kdo urci kterou adresu ma prepsat? a jak tu adresu preda ..

no a pak jeste takovy kosmeticky dotazek
mam tady pravidlo
R$*<@firma.cz.>$*       $# xlocal $@ firma $: $1<@firma.cz.>$2
a me zajima prave to uzavreni te adresy do lomenych zavorek <> ..
to je nejaky standart jak se pisou adresy? a pak co ta posledni tecka za
cz to mi taky neni jasne .. strucne receno sou vsechny adresy
user<@firma.cz.>
nevim ale takovahle adresa mi nesedi .. urcite chapete na co se ptam

                                         dabel