Skromny dotaz

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pátek Srpen 21 11:41:00 CEST 1998

> Takze jestli jsem to dobre pochopil tak rekneme ze existuji dva druhy
> postaku ten lepsi vhazuje obalky vzdys konkretnim urcenim .. zajiste
> tomu druhemu je to jedno.
Myslim ze nikoli, postak je jen postak, nese dopis v obalce a kdyz
dojde ke kastliku tak tam vhodi akorat obsah obalky  a v te obalce
je dopis, ktery ma HLAVICKU (v predchozi terminologii druha obalka)
a v te muze byt napsano komu je dopis urcen ale nemusi tomu tak byti.
Napr. dopis od Vas my pres konferenci dosel s touto hlavickou
Date: Fri, 21 Aug 1998 09:37:47 +0200 (MEST)
From: Daniel Teufel <dabel na bsdi.grendel.cz>
To: Multiple recipients of list <sendmail-l na muni.cz>
Subject: Re: Skromny dotaz
To je v poradku, protoze VY jste to neposilal MNE ale konferenci
proto To: sendmail-l na muni.cz a nikoli To: kocer na ipex.cz,
ale presto MNE dopis dosel, protoze obalka k tomuto dopisu
obsahovala adresata: kocer na ipex.cz.
Problem nastane, kdyz by do schranky "kocer na ipex.cz" sla posta
pro firmu "M.Kocer s.r.o." (napr. pro domenu "kocer.cz")
a moji zamesnanci Novak a Smith by
byli prihlaseni do teto konference, spravce firemni site by zaridil, aby
se posta ze schranky kocer na ipex.cz stahla do nasi intranetove site, ale uz
by nebyla sance zjistit kdo konkretni ve firme si objednal tuto konferenci
a panove Smith a Novak by meli smulu, ale paneove v IPEX s.r.o.
jsou tak sikovni, ze by zaridili, aby DRIVE nez se ulozi posta do schranky
nasi firmy (tj. kocer na ipex.cz), se do hlavicky pridalo
No a pote by spravce nasi firemni site vedel tahle posta s tehle
konference je pro Novaka a tahle pro Smitha a vsichni bychom byli
moc spokojeni.

> No vyborne davam si dohromady jedna a jedna a vychazi mi, ze tato
> hlavicka je vlastne k nicemu, ze je to jen dalsi vymysl aby se spravci
> nenudili.
Neee.. je to moc uzitecna vec, ktera naopak spravcum siti moc pomaha,
viz vyse.

> No ale co z toho plyne pro me ...
> mam prichazejici dopis a ja (tedy sendmail) z neho zjistim vsechny komu
> patri a rozkopiruju jim to do schranek. Pokud je to adresa virtualnho serveru
> pak (jak si myslim a podle toho co jsem si zjistil) v polozce to: bude s
> nejvetsi pravdepodobnosti adresa fyzicke schranky virtualniho serveru a
> ja jen do dopisu pridam hlavicku X-Envelope-To: a dam doni konkretni
> urceni dopisu.
> je ma uvaha spravna?
Viz vyse.

> Jestli ano tak si myslim ze jsem pochopil problem a nezbyva uz nic jineho
> nez to udelat i prakticky .v tom pripade bych rad kdyby jste mi mohli
> rict jak to udelat popripade mi napsat nejakou adresu kde to najdu.
Jestli jsem pochopil Vas problem dobre tak je to popsano vyse
pripadne  viz muj prechozi mail se subjectem "Re: X-Enve..." -- popsano
(zel anglicky) v P.S.

> slibuji ze se polepsim a budu se snazit o sendmailu naucit co nejvice
> abych vas mohl zatezovat ponekud odbornejsimi dotazy

Preji Vam v tom hodne trpelivosti a uspechu.

						Michal Kocer