xlocal

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Středa Srpen 26 19:54:06 CEST 1998

Vsem se omlouvam ..
byla to ma chyba naivne jsem predpokladal existenci procmailu na svem
serveru. ale pri teto prilezitosti jsem narazil na par rekneme
zvlastnosti.
1) kdyz jsem mel  vypnuty ten zminovany prepisovaci radek tak i presto
prisel dopis s hlavickou X-en... mezitim jsem resetoval sendmail (tead
aspon podle meho nazoru - jestli je killnuti stavajicicho a znovu
nastartovani brano jako reset- nebo se to dela jinak?)
2) dalsi takova zajimavost.. pokud jse si prohledli ten program tak je v nem
napsano printf("X-....  \n\n,...) z toho mi plyne ze by tam mel byt volny
radek jenze on neni.
Jen takova drobnost ta hlavicka je moc na zacatku asi druhz nebo treti
radek od zacatku. Neni to na zavadu? popripade jak by se dala dostat nize?
3) nasel sem jiz podobny dotaz v archivech ale odpoved na nej ne. tak se
zeptam. Jak to udelat aby hlavicka byla skutecne ve vsech dopisech.
Kdyz to totiz poslu dvema uzivatelu najednou tak to hlavicku do dopisu
neumisti. nevite jak na to?

                                     dabel