xlocal

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Srpen 27 08:53:31 CEST 1998

> [...]
>serveru. ale pri teto prilezitosti jsem narazil na par rekneme
>zvlastnosti.
>1) kdyz jsem mel  vypnuty ten zminovany prepisovaci radek tak i presto
>prisel dopis s hlavickou X-en... mezitim jsem resetoval sendmail (tead
>aspon podle meho nazoru - jestli je killnuti stavajicicho a znovu
>nastartovani brano jako reset- nebo se to dela jinak?)
>2) dalsi takova zajimavost.. pokud jse si prohledli ten program tak je
v nem
>napsano printf("X-....  \n\n,...) z toho mi plyne ze by tam mel byt

xlocal funguje tak, ze nacte celou hlavicku mailu (konec se pozna prave
podle prazdneho radku), pak posle X-Envelope-To: user\n\n. Takze X-Env..
je vzdy na konci hlavicky a za ni je tedy vzdy prazdny radek (pokud by
majl po xlocalu neprekousla jeste nekdo jiny nejak jinak.

jeste k minulemu dopisu - xclocal necte data dvakrat ala na dvakrat -
nejdrive hlavicku, pak telo zpravy

>Jen takova drobnost ta hlavicka je moc na zacatku asi druhz nebo treti
>radek od zacatku. Neni to na zavadu? popripade jak by se dala dostat
nize?

na zavadu to neni - otazkou je jek se tam dostala