xlocal

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pátek Srpen 28 10:04:16 CEST 1998

On Thu, 27 Aug 1998, Dalibor Toman wrote:

> xlocal funguje tak, ze nacte celou hlavicku mailu (konec se pozna prave
> podle prazdneho radku), pak posle X-Envelope-To: user\n\n. Takze X-Env..
> je vzdy na konci hlavicky a za ni je tedy vzdy prazdny radek (pokud by
> majl po xlocalu neprekousla jeste nekdo jiny nejak jinak.

No ja zhlediska toho ze me programy zajimaji sem si tento programek
ozkousel jeste drive nez jsem ho poskytnul sendmailu. Pokud to take tak
udelate zjistite ze ten program prochazi ten text skutecne dvakrat nevim
proc a jak takze bych byl rad kdyby mi to nekdo osvetlil protoze v
programovani po linuxem a jednotlive vazby mezi procesy mi naprosto unikaji.

> jeste k minulemu dopisu - xclocal necte data dvakrat ala na dvakrat -
> nejdrive hlavicku, pak telo zpravy

> na zavadu to neni - otazkou je jek se tam dostala

jak se tam dostala to skutecne netusim ale pozoruhodne asi je ze za ni
neni volny radek .. co na to povite ted? ze by se pak jesne nekde v
pravidlech objevilo spousteni nejakeho programku ktery by zrovna za mo
hlavickou umazaval radek?
(xlocal spoustim vpravidle pred odskokem do S98)

Existuje jednoducha odpoved na tuto otazku?

                                         dabel