RELAY_HOST a RELAY_MAILER

Ivo Habran infos na infos2001.anet.cz
Pátek Prosinec 4 16:49:57 CET 1998

Dobry den !

Potrebuji pomoc !!

Mam nainstalovany:
sendmail-8.8.8-3IDA

Pocitac je branou mezi internetem a intranetem.

Komutovane pripojeni (dejme tomu 3x denne).

A od pocitace pozaduji, aby umel prijmou postu ze site intranetu a pokud
nebude pripojeny do internetu, tak aby zpravu ponechal ve fronte a pockal
az se pocitac pripoji.

A on mi zpravu nechce prijmout, ze adresat neznami.

Provadel jsem pokusy s promennymi RELAY_HOST a RELAY_MAILER, vytvoril jsem
soubor.m4 (podle knihy LINUX - Internet server, str.156):

define(RELAY_HOST, mail.xxx.cz)
define(RELAY_MAILER, TCP)
include(Sendmail.mc)

spustil 'm4 soubor.m4 > sendmail.cf'
nakopiroval do /etc
a zrebootoval.

A pri jakemkoliv poslanim dopisu bud na linux nebo ven do internetu mi pise
chybu:

rewrite: map A not found

Prosim Vas, kde jsem udelal chybu anebo co jsem jeste zapomel udelat.

Dekuji predem.

Habran Ivo.