RELAY_HOST a RELAY_MAILER

David Sauer davids na iol.cz
Pátek Prosinec 4 17:21:26 CET 1998

    Ivo> A od pocitace pozaduji, aby umel prijmou postu ze site intranetu a pokud
    Ivo> nebude pripojeny do internetu, tak aby zpravu ponechal ve fronte a pockal
    Ivo> az se pocitac pripoji.

    Ivo> A on mi zpravu nechce prijmout, ze adresat neznamy.

Pokud je to na dial-up, nema spojeni s DNS. Pro muj sendmail(ale neni
to IDA) se pouziva v konfiguraci

FEATURE(`accept_unresolvable_domains')

snad to pomuze.

    Ivo> spustil 'm4 soubor.m4 > sendmail.cf'
    Ivo> nakopiroval do /etc
    Ivo> a zrebootoval.
Reboot neni nutny, staci restart sendmailu (pokud ho nespoustite z inetd).

    Ivo> A pri jakemkoliv poslanim dopisu bud na linux nebo ven do internetu mi pise
    Ivo> chybu:

    Ivo> rewrite: map A not found

Myslim(!), ze se jedna o nenalezeny zaznam typu A v DNS ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)