nocanonify

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pondělí Listopad 30 16:57:04 CET 1998

Pripravuji prechod na sendmail-8.9.1a na nekolika serverech.
Nektere z nich nejsou on-line => potrebuji vypnout DNS search.
Zadam-li FEATURE(nocanonify), zda se, ze to nestaci.
V proto.m4 jsem nasel jedno misto, ktere nebylo podmineno
pres _NO_CANONIFY_, takze jsem to rozsiril. Ted uz opravdu nemam
nikde v sendmail.cf $[ .. $], ale porad tam jsou
dlouhe prodlevy pri dotazu na nelokalni domenu, ktera tedy neni v DNS.
Je pravda, ze se ji snazim zakazat, takze je v access.db.
Nevite a) jak zjistit, pta-li se opravdu DNS (jinak nez tcpdump)
b) pokud to opravdu brzi DNS dotaz, jak to zakazat ?

Diky

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz