nocanonify

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Listopad 30 18:40:49 CET 1998

On Mon, 30 Nov 1998 Ivo.Panacek na regionet.cz wrote:

> [...]
> Nektere z nich nejsou on-line => potrebuji vypnout DNS search.
> Zadam-li FEATURE(nocanonify), zda se, ze to nestaci.
> V proto.m4 jsem nasel jedno misto, ktere nebylo podmineno
> pres _NO_CANONIFY_, takze jsem to rozsiril. Ted uz opravdu nemam
> nikde v sendmail.cf $[ .. $], ale porad tam jsou
> dlouhe prodlevy pri dotazu na nelokalni domenu, ktera tedy neni v DNS.
> Je pravda, ze se ji snazim zakazat, takze je v access.db.
> Nevite a) jak zjistit, pta-li se opravdu DNS (jinak nez tcpdump)
> b) pokud to opravdu brzi DNS dotaz, jak to zakazat ?

podle

http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html.windows-1250#SECTION00080000000000000000

by tam melo byt

define(`SMART_HOST', `smtp:[relay.provider.cz]')dnl
FEATURE(nocanonify)dnl
define(`confDELIVERY_MODE', defer')dnl

takze zkontrolovat zda je relay.provider.cz v hranatych zavorkach
a taky to delivery mode defer, aby se nepokousel dorucit ihned
nelokalni postu.