Presmerovani

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Čtvrtek Říjen 15 09:12:21 CEST 1998

Zdravim vsechny.

Mam prosbu. Budu menit zamestnavatele a tim i adresu. Na starem miste si nejaky cas chci ponechat presmerovani na novou adresu. Rad bych si ale zaridil automaticke oznamovani nove adresy odesilatelum. Jak to ale udelat ciste ? Umim si predstavit, ze z hlavicky dosleho dopisu vyseparuju adresu odesilatele a na ni poslu pripraveny text. Bojim se ale problemu, pokud bude treba adresa odesilatele chybna a mne se bude vracet zprava o teto chybe, aby se mi ty automaticke odpovedi nezacaly exponencialne mnozit.

Dokazal byste mi nekdo poradit, treba jen odkazem na informace ?

Diky

Slavek