Poradi

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pátek Září 11 14:43:06 CEST 1998

Dobry den

 Uz nekolik tydny se trapim s hlavickou x-envelope-to a cim vic tomu
rozumim tim min se sendmail chova podle meho ocekavani.
Takze strucne receno cim vic tomu rozumim tim tomu vice nerozumim.
Prvne se chci zeptat na poradi a posloupnost zpracovani jednotlive adresy.
jak to jde spravne za sebou?
sendmail.cf - prepisovaco pravidla
aliases
virtualusertable
mailroom
(a jeste jsou nejake dalsi moznosti?)
 .. nebo to je jinak?

udelal jsem tu drobnou zmenu v sendmail.cf a nechal do kazdeho mailu
pomoci programu xlocal (resp. mylocal) pridavat onu inkriminivanou polozku
timto radkem
R$* < @firma.cz.>$*             $# xlocal $@ firma $:$1<@firma.cz.>$2
jelikoz na serveru nemame procmail tak jsem ten mailer xlocal upravil
podle sveho tedy:
Mxlocal,        P=/usr/bin/xlocal, F=lsDFMA, S=10/30, R=21,
                T=DNS/RFC822/SMTP,
                A=xlocal $u sh -c $u

no a po tedle uprave prestaly firme dochazet maily ...
odkomentoval jsem pripraveny radek:
R$* < @firma.cz.>$*             $# local $:firmicka

no hned tu byla ta posta dokonce trikrat ..
mel bych asi upozornit ze tu jeste pro tu firmu jsou radky urceny i v
aliases i v mailroomu.
Takze ma otazka nezni jak to upravit aby to fungovalo ale jak to udelat
od pocatku aby to fungovalo ..
zaroven aby posta smerovana na info na jakykolivirtualniserver.cz dosla do
te spravne schranky (tech serveru je samozrejme vice nez jeden - mimo to
prave tohle je funkce toho mailroomu.

Takze bych prosil vase nazory jak by jste to udelali vy.

No a pri te prilezitosti bych se chtel zeptati na strucny navod jak
nainstalovat novy sendmail a jestli muzete tak bych to rad cesky.
Moje pozadavky .. aby byl funkcni (divny pozadavek ze?) aby se pri
instalaci vytvoril podobny sendmail.cf jaky mam doted :-)
no pak bych prosil strucny navod jak kdyz uz mam vse hotove a funkci
pridat radek nekam tak aby akceptoval virtual usertable ..

A MALE UPOZORNENI NA ZAVER -TOHLE JE MA PRVNI INSTALACE NA SYSTEMU
UNIX/LINUX vubec. Dekuji za pochopeni.

                                dabel

PS: Hlavne mi neradte aby to udelal nekdo kdo stim ma zkusenosti protoze
    takovy tu nikdo neni!