Sendmail 8.9.1

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Září 14 11:18:58 CEST 1998

>To neni ono - tam se pisou domeny pro ktere postu prijima. ja ale chci
>definovta IP adresy nebo domeny od ktery postu prebira bez uplatneni
>anti_relay kontroly. Mam svoji domenu, ale nekteri uzivatele sedi na
>sititich ktere patri do jine domeny a odesilaji postu pres muj sendmail
>s tim ze pro site ve kterych sedi postu samozrejme neprijimam.

OK, nepochopil jsem spravne dotaz. K povoleni relayingu pouzivam
access.db (povolit pomoci FEATURE(access_db)dnl). Do textove podoby
access
se pise jmeno domeny (IP adresa) a typ akce. Takze
napr zapisem
1.2.3    RELAY

povolis relaying ze site 1.2.3.0 (pro vsech 255 IP)
Ostatni IP/domeny, ktere nesplnuji kriteria v dalsich nastavenich jsou
jednoduse zahozeny s tim, ze relayng neni povolen...

Zdravi
D. Toman