Sendmail 8.9.1

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Září 14 12:11:24 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Dalibor Toman wrote:

> OK, nepochopil jsem spravne dotaz. K povoleni relayingu pouzivam
> access.db (povolit pomoci FEATURE(access_db)dnl). Do textove podoby
> access
> se pise jmeno domeny (IP adresa) a typ akce. Takze
> napr zapisem
> 1.2.3    RELAY

To mi nejak nefunguje - respektive funguje mi to tak ze povoli relaying
pro tu domenu 1.2.3 ale pri pokusu odeslat neco z ni do sveta mne to
odmita :-( . Zkousel jsme tam dat taky OK ale vyjde to nastejno. Bud
to nejak spatne zapisuju nebo nevim. Pouzil jsem zaroven s tim take
pravidla z baliku check-local-3.9 (kvuli SPAM_FRIENDS a SPAM_HATERS).
Tak mne ted napada zda to nejak nekoliduje .. ? Nicmene jsou urcena pro
sendmail 8.9.1 .

S pozdravem