Instalece

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pondělí Září 14 11:53:48 CEST 1998

Dobry den

Rozhodl jsem se nainstalovat sendmail zacal jsem tak cinit presne podle
navodu na strankach p. Kolare. Jelikoz je to 8.9.1 tak sem si ac velice
nerad (jak ja strasne nemam rad dlouhe texty psane v cizi reci) jsem si
precetl soubory README. No z nich jsem vycetl souhrnou informaci ze mam
napsat sh Build. Take ze jsem to udelal. A vysledek :Vytvoril se mi novy
sendmail v adresari (zrejme pojmenovanem po sroji na kterem jsem to delal)
no ale ctu dale v navodu.. skocim az ke kroku 9. a v tutro chvili jsem
naprosto mimo. predpokladam ze protoze nechci IDA tak se mam prepnout do
cf/cf a ted bych mel editovat nejaky soubor *.m4 a nebo si misto nej
uzmout nejaky co je pro muj system ale kde? (M4 -takovy adresar neexistuje)

No strucne a jasne jak vytvorit novy sendmail.cf?

Rikam si ze pro vyzkouseni to staci kdyz zkopiruju vytvoreny na misto
toho stareho. Ale ctu dale v navodu

cituji
... , nainstalujte konfiguracni soubor do spravneho adresare pod jmenem
sendmail.cf, ...

Tak tohle jsem mirne receno nepochopil ... konfiguracni soubor - odkud a
ceho ? do spravneho adresare - jak poznam ten spravny?

Muzete mi nekdo pomoci.... Zaroven mi prosim reknete jestli jsem tak blby
nebo natvrdly.

                                             dabel