a opet X-envelope-to

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pondělí Září 14 16:11:30 CEST 1998

Predem vsechny zdravim

Dneska sem si uz docista dost uzil super hlasek a udealosti.
Predstavte si. Podle vseho co jsem drive napsal a jak jsem postupne
pridaval pravidla do sveho sendmailu az poto ze kdyz jsem tam tedy pridal
sve jedine pravidlo tak mi prestaly kompletne dochazet maily na tento server.
Pripominam jen ze toto pravidlo mele pouze zaukol pridat hlavicku
X-envelope-to. Rekl sem si no tak se na to podivam nekdy jindy. A
zakomentoval jsem tento radek. Poslal jsem si zkusebniho majlika (po
resetu sendmailu) ... a neco neuveritelneho .. dopis dosel .. to zas tak
prekvapive neni ale uvnitr dopisu je hlavicka X-Envelope-to .. tak no a
me nezbyva nez se zeptat proc? odkud se tam vzala?

z konstatovanim "NECHAPU" se svami pro dnesek loucim

                                            dabel