lokalni posta

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Pondělí Září 14 20:35:00 CEST 1998

Dobry den,
V IDA sendmailu mam nastaveno v mailertable, aby veskera posta pro domenu
gybon.cz sla na Novell sever - to je OK, ale zaroven tam mam, ze posta pro
pocitac.gybon.cz se ma dorucit mailerem local do mistni schranky:

local!localhost   pocitac.gybon.cz

.. no a to mi nechodi. Kdyz poslu mail z pocitace pocitac.gybon.cz nejakemu
user na pocitac.gybon.cz, tak skonci ve fronte zasilek z hlasenim, ze nenasel
databazi aliasu - proste lokalni doruceni neprobehne. Zadne aliasy jsem
nedefinoval. V DNS MX zazanam pro pocitac.gybon.cz mam. Kde delam chybu?
Diky
			Ondrej Rusek
			Gymnazium Bozeny Nemcove
			Hradec Kralove