IDA sendmail

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Pondělí Září 14 20:33:38 CEST 1998

At 08:33 14.9.1998 +0200, you wrote:

>   Rekl bych, ze je chyba v src/readcf.c, kde ve funkci readcf() maji byt
>za radky
>
>   case MATCHREPL:
>         botch = "$0-$9";
>         break;
>
>hned radky
>
>   case CALLSUBR:
>         botch = "$>";
>         break;
>
>a nikoli cast CANONUSER ani CANONNET. Vysledkem je, ze u IDA sendmailu
>neni chybou, kdyz na leve strane prepisovacich pravidel je pouzito $#
>nebo $:. Cili obe problemova pravidla vratte zpatky do konfiguracniho
> [...]

Jenonze, kdyz je vratim do sendmail.cf, tak se sendmail nepusti a vypise ty
chyby.

>Pres vsechno vyse uvedene si myslim, ze pouzivani IDA sendmailu je
>v soucasnosti pase, zejmena diky chybejicim antispamovym a antirelayovym
>pravidlum. :-((( Ja si je pisu sam a zabira to spoustu casu...

Klidne bych  pouzival klasicky sendmail, kdybych v sendmail.cf umel
nastavit, co potrebuji - teda smerovat vsechnu postu pro domenu na jiny
pocitac (novell). V IDA se mi to podarilo pomoci mailertable (ne teda na
100% - viz. muj dalsi dotaz.

			Ondrej Rusek
			Gymnazium Bozeny Nemcove
			Hradec Kralove