IDA sendmail

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Září 15 08:17:26 CEST 1998

Ondrej Rusek <Ondrej.Rusek na gybon.cz> wrote:

> Jenonze, kdyz je vratim do sendmail.cf, tak se sendmail nepusti a vypise ty
> chyby.

   Samozrejme predtim musite upravit ten soubor readcf.c (vypustit ty dve
vetve prislusneho case prikazu s CANONNET a CANONUSER), sendmail znovu
prelozit a az pak muzete pouzit konfiguracni soubor s temi problemovymi
pravidly.

> Klidne bych  pouzival klasicky sendmail, kdybych v sendmail.cf umel
> nastavit, co potrebuji - teda smerovat vsechnu postu pro domenu na jiny
> pocitac (novell). V IDA se mi to podarilo pomoci mailertable (ne teda na
> 100% - viz. muj dalsi dotaz.

   Podivejte se na http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html
cast "V8.8; pocitac relay.provider.cz:".

                                                  S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229