Sendmail 8.9.1

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Září 15 14:31:59 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Jan Redl wrote:

> je to z makra relay_hosts_only.m4

Koukam do nej a nic takoveho tam nenachazim (ve standandartni distribuci
cf sendmailu 8.9.1). Nicmene ten problem jsem vyresil - pro povoleni
odesilani posty pres moji masinu pro skupinu IP nebo domenu staci napsat
do access opravdu jen RELAY. Nechapu proc mi to pred tim nechodilo -
prelozil jsem ten sendmail znovu (vcetne check_local-3.9) a ted to funguje
jak ma vcetne SPAM_HATERS ..

> 					Honza Redl

S pozdravem